Webinar Generative IA Revolution

jun
Esdeveniment online

El Màster en Gestió de la Innovació MBI de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, us convida al webinar “Generative IA Revolution”

Webinar Generative IA Revolution

La intel·ligència artificial generativa està transformant la nostra manera d’interactuar amb la tecnologia i d’expressar la creativitat. No obstant això, aquest avenç també planteja desafiaments ètics i socials que hem d’abordar de manera responsable. En mirar cap al futur, és crucial treballar conjuntament per aprofitar el potencial de la Generative IA per al bé comú i garantir un desenvolupament sostenible i ètic d’aquesta tecnologia innovadora.

Durant la sessió, abordarem aquests reptes sota el guiatge de Lluc Guarro, director de Negoci Digital i Innovació a RocaSalvatella.

Una vegada finalitzi la masterclass, el coordinador Jordi Mora, del Màster en Gestió de la Innovació MBI, farà una explicació sobre el programa de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Introducció

Sr. Miquel Barceló. Doctor en Enginyeria Industrial i llicenciat en Ciències Econòmiques (director del Màster).

Masterclass

Sr. Lluc Guarro Serrahima. Director de Negoci Digital i Innovació a RocaSalvatella.

Explicació del programa del MBI

Sr. Jordi Mora. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials i gestor d’Innovació.

Precs i preguntes

Sr. Miquel Barceló
    Sr. Jordi Mora
    Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials i gestor d’Innovació (coordinador)