Et portem el millor pla de l’estiu: Els Juliols

Que acabi el curs escolar no vol dir que hàgim d’abandonar la formació, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona IL3-UB imparteix durant el període estival Els Juliols, cursos de curta durada sobre temes diversos, des de l’art, la història o la filosofia, a la medicina, les ciències i la tecnologia, passant per estratègies professionals i benestar personal. La matrícula pels cursos d’enguany ja està oberta.

Es tracta d’una iniciativa amb més de 25 anys d’història que es renova constantment per tal de mantenir una oferta innovadora i actualitzada. El seu objectiu és que qualsevol persona pugui accedir al coneixement que es genera i es transfereix a la Universitat de Barcelona, per això no hi ha requisits de formació prèvia o competències. Les activitats estan adaptades al públic general i pensades perquè les persones gaudeixin aprenent sobre temàtiques que són del seu interès.

Més enllà del desenvolupament personal, els cursos tenen reconeixement acadèmic, ja que atorguen dos crèdits a l’alumnat de la UB que finalitzin una formació de 20 hores.

El professorat prové majoritàriament de la Universitat de Barcelona i dels seus centres de recerca.

Diferents ubicacions

Els Juliols s’han desplegat pel territori català gràcies a l’aliança que mantenen amb diferents ajuntaments. Així, podem cursar formacions a localitats com Santa Coloma de Gramenet, Cornellà de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat o Vilafranca del Penedès, a més dels centres de la UB.

També hi ha oferta de cursos online per tal que l’oferta formativa s’adapti a tothom.

Podeu consultar tots els cursos i fer la matrícula aquí. Juliols UB